SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK
Mennyi idő a kiszállítás? Hány nap alatt lesz nálam a megrendelt termék?
A kiszállítási idő: 1-5 munkanap, a választott szállítási módtól függően. A csomagot a GLS vagy a Magyar Posta kézbesíti. A kiszállítás előtt a futárszolgálat értesítést küld a kiszállítás időpontjáról.
ELÉRHETŐ SZÁLLÍTÁSI MÓDOK:
- Normál kiszállítás GLS futárszolgálattal: Kiszállítási idő: 1-5 munkanap. Szállítási költség: 1490 Ft. Választható fizetési módok: utánvét, online bankkártyás fizetés.
- Magyar Posta: Kiszállítási idő: 1-5 munkanap. Szállítási költség: 1990 Ft. Választható fizetési módok: online bankkártyás fizetés.
- Elsőbbségi kiszállítás GLS futárszolgálattal: Kiszállítási idő: 1-2 munkanap. Amennyiben a lehető leggyorsabban szeretnéd megkapni a csomagot, akkor ezt válaszd. Rendelésed 1 munkanapon belül feldolgozzuk és átadjuk a GLS futárszolgálatnak, akik a következő munkanap kézbesítik neked. A kiszállítás előtt a futárszolgálat SMS és Email értesítést küld a kiszállítás időpontjáról. Szállítási költség: 1990 Ft. Választható fizetési módok: utánvét, online bankkártyás fizetés.
15 000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes, GLS elsőbbségi kiszállítással. Kiszállítási idő: 1-2 munkanap
Melyik futárszolgálat hozza majd a csomagom?
Termékeinket a GLS vagy a Magyar Posta kézbesíti, a választott szállítási módtól függően.
Van lehetőség hétvégi, munkaidő utáni kiszállításra esetleg postai átvételre?
GLS futárszolgálat választása esetén: Sajnos hétvégi, vagy munkaidő utáni kiszállításra nincs lehetőség. Mivel a csomagokat nem a posta szállítja, postai átvételre sincs lehetőség. Kérjük olyan címet adj meg, ahol valaki egész nap át tudja venni.
Magyar Posta választása esetén: A csomag a helyileg illetékes postán is átvehető.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
GLS futárszolgálat:
15 000 Ft alatti vásárlás esetén normál szállítás díja 1490 Ft, elsőbbségi szállítás díja 1990 Ft.
15 000 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES elsőbbségi szállítás minden rendelésre.
Magyar Posta:
A szállítás díja 1990 Ft.
Honnan tudom, hogy a rendelésem feldolgozásra került?
Amikor feldolgoztuk a rendelésed, kapsz róla egy értesítő emailt. Az értesítő emailt automatikusan küldi rendszerünk a rendeléskor megadott email címre, ha feldolgozásra kerül a rendelés.
Rossz címet adtam meg, tudom utólag módosítani?
Igen, egészen addig tudod módosítani, ameddig nem kerül feldolgozásra. Fontos tudni, ha a rendelés feldolgozásra került, már nem tudjuk módosítani. Amint észleled a hibát, kérjük jelezd nekünk.
Amennyiben már feldolgozásra került a rendelés, a kiszállítási címet az adott futárszolgálat ügyfélszolgálatát felhívva tudod módosítani a csomagszám alapján. A csomagszámot a futárszolgálattól kapott értesítés tartalmazza.
GLS ügyfélszolgálat elérhetősége: Telefon: (+36 29) 886 700 Mobil: (+36 20) 890-0660*
Magyar Posta ügyfélszolgálat elérhetősége: 06 1 767 8282
Fogok értesítést kapni a futárszolgálattól, hogy milyen időpontban várjam a rendelésem?
Igen, fogsz kapni értesítést a futárszolgálattól, hogy melyik napon és milyen időpontban fogják kézbesíteni a csomagod.
Megkaptam az értesítést a futárszolgálattól, de az időpont sajnos nem jó, tudom módosítani a kiszállítás időpontját?
Igen, a kiszállítás rugalmas kézbesítéssel történik.
GLS futárszolgálat:
A futárszolgálattól kapott értesítés tartalmazza a futár és a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségét, illetve a csomagszámot. Amennyiben nem megfelelő a kézbesítés időpontja, kérjük hívd fel a GLS ügyfélszolgálatát és módosítsd a kiszállítás időpontját egy neked megfelelő időpontra, ehhez a csomagszámra lesz szükség, amit az értesítés tartalmaz.
GLS ügyfélszolgálat elérhetősége: Telefon: (+36 29) 886 700 Mobil: (+36 20) 890-0660*
Magyar Posta:
Amennyiben nem megfelelő a kézbesítés időpontja, kérjük hívd fel a Magyar Posta ügyfélszolgálatát és módosítsd a kiszállítás időpontját egy neked megfelelő időpontra. A módosításhoz a csomagszámra lesz szükség, amit a Magyar Posta által küldött értesítés tartalmaz.
Magyar Posta ügyfélszolgálat elérhetősége: 06 1 767 8282
A csomag a helyileg illetékes postán is átvehető.
Hagyott itt értesítőt a futár, nem volt itthon senki, nem tudtam átvenni a csomagot. Ebben az esetben mi a teendő?
A kiszállítás rugalmas kézbesítéssel történik, ha elsőre nem sikerült a kézbesítés, még megpróbálják kézbesíteni többször. Javasoljuk, hogy hívd fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát és módosítsd a kiszállítás időpontját egy neked megfelelő időpontra. Ehhez a csomagszámra lesz szükség, amit a futárszolgálatok által küldött értesítések tartalmaznak.
GLS ügyfélszolgálat elérhetősége: Telefon: (+36 29) 886 700 Mobil: (+36 20) 890-0660*
Magyar Posta ügyfélszolgálat elérhetősége: 06 1 767 8282
Magyar Posta választása esetén a csomag a helyileg illetékes postán is átvehető.
Átveheti más is a csomagot?
Igen, a családtagod/kollégáid is átvehetik a nevedben a csomagot.
Szállítotok külföldre is?
Jelenleg sajnos csak Magyarországon belül szállítunk.